Elias Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Man gör riktigt äckliga sims, asså nån mer än jag annars så kan jag berätta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Asså exakt vad menar du ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 men jag menar typ skit feta gubbar asså såna som täcker hela skärmen missfoster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Det här var ju en onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jaa det e la bara att göra dom stora ocg fule eler vadå? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 nee men typ en special grej att ta typ fullt i allt på ansiktet och sen välja en typ näsa bland dom som redan är gjorda sen gå tillbaka till ansiktet så kan man göra fetare så man kan göra hur stora som helst eller jätte ögon då gör man bara samma sak asså stora ögon välj nån näsa och man kan ta typ vilken somhelst typ en av munnarna eller nåt ja men man kan inte gå ta ett av ansiktena för då förstörs ju allt.....det är skit äckligt att göra jätte tjocka gubbar kinderna täcker allt men jaa nu har jag berättat "min hemlighet" så fråga om du inte förstår :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 nee men typ en special grej att ta typ fullt i allt på ansiktet och sen välja en typ näsa bland dom som redan är gjorda sen gå tillbaka till ansiktet så kan man göra fetare så man kan göra hur stora som helst eller jätte ögon då gör man bara samma sak asså stora ögon välj nån näsa och man kan ta typ vilken somhelst typ en av munnarna eller nåt ja men man kan inte gå ta ett av ansiktena för då förstörs ju allt.....det är skit äckligt att göra jätte tjocka gubbar kinderna täcker allt men jaa nu har jag berättat "min hemlighet" så fråga om du inte förstår :D jag har gjort en fet gubbe tog bort honom han var för ful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Man kan ju typ dra ut kinderna och göra näsorna stora o.s.v. när man bestämmer hur ens Sim ska se ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ååh gud vad cool det visste inte jag..! herre gud det kan väl alla :huh: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izza555 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 nee men typ en special grej att ta typ fullt i allt på ansiktet och sen välja en typ näsa bland dom som redan är gjorda sen gå tillbaka till ansiktet så kan man göra fetare så man kan göra hur stora som helst eller jätte ögon då gör man bara samma sak asså stora ögon välj nån näsa och man kan ta typ vilken somhelst typ en av munnarna eller nåt ja men man kan inte gå ta ett av ansiktena för då förstörs ju allt.....det är skit äckligt att göra jätte tjocka gubbar kinderna täcker allt men jaa nu har jag berättat "min hemlighet" så fråga om du inte förstår :D jaha.. men asså.. hemlighet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) nee jag vet inte men min kompis lärde mig det :D Redigerat 10 Augusti 2006 av Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg