Gäst Janaz Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) ZL exjr ni kopierade allt från mig! Var inte lata! Ja Jag vet men exjr är min granne han startade hela skitet sen funkar inte hans IE så han kan inte vara innne så jag sköter det (ltvingade mig att hjälpa....) så jag e lädsen krans-dans. Inte mit... Ahh jag skiter att va admin nu! Redigerat 26 Juni 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 det gör inget men kopiera inte tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 det gör inget men kopiera inte tack Tycker du Krans-dans att jag ska ställa in tävlingen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 om "tävlingen" bara varar i 20 minuter och är WC3 lär de inte bli så kul, dessutom 20 min är ingenting.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) om "tävlingen" bara varar i 20 minuter och är WC3 lär de inte bli så kul, dessutom 20 min är ingenting.. 30 minuter och inte Wc3 då? Det är INTE Wc3 och 30 minuter lång tävling! Redigerat 30 Juni 2006 av exjr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICO THE KING Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 JAG ANMÄLER MIG JAG HAR ADDAT DIG PÅ MSN JAG HETTER PÅ MSN [email protected] jag kommer vinna :P jag kommer jag har addat din msn min msn är [email protected] hallå jag anmäler mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opert666 Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 JAG ANMÄLER MIG JAG HAR ADDAT DIG PÅ MSN JAG HETTER PÅ MSN [email protected] jag kommer vinna :P jag kommer jag har addat din msn min msn är [email protected] hallå jag anmäler mig :P ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag är med ! Om det inte finns nån plats över så kan jag spectata.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg