isMaNnen Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Jag har gjort en film.. vill spara den till .avi (fråga mig inte varför jobbigt att förklara).. men hur gör jag? :( jag har sony vegas 6.0 och movie maker.. i nån av dem borde de väll gå att göra de i? men jag vet inte hur... så en fråga.. hur? Edit: kommit på nu.. tack för ingenting.. :) lås Redigerat 21 Juni 2006 av Mellan_mjölken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 vilka format kan man spera den i? du kan ju spara som .peg & sedan konvertera till .avi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hur gör jag de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 spara om den till .avi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 men de e ju de som inte går finns bara 1 format i båda programmen.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg