Gäst Umbreon_Moon Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Min Trapinch är ganska svag... :( Men När han Blir Flygon Blir Han Übermäktig!! :evil: Men Jag slog Garys Tyranitar på Firered med min Flygon På Lv. 59!! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Min Trapinch är ganska svag... :( Men När han Blir Flygon Blir Han Übermäktig!! :evil: Tillbaka till ämnet...Min svagaste är nog Azurill Lv5, Atk:7 Def:9 Nature:Sassy me attackerna Splash å Charm. Efter den kommer min Igglybuff Lv5 och Ralts Lv4 (den kan ju bara Growl). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 mm ralts har sugiga attcker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 #92:Det är visst en pokémon fast man kan inte se den och inte kan attackera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 den lever men är ett ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Hm.. jag vet inte riktigt vilken svagaste Pkmn jag har.. Men jag tror det är Magikarp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Mina svagaste Pokémon är nog Metang och Trapinch, de har riktigt dåliga attacker och är svåra att träna. Ps. Vilken Lv. utvecklas Trapinch till Flygon? Redigerat 24 Juni 2006 av Ganon20000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det här var en ganska onödig tråd.. Hade varit en annan sak om det varit den starkaste, men svagaste.. Magicarp är spelets svagaste Pokemon. Trapinch utvecklas först till en annan (kommer inte ihåg vad han heter), men den utvecklas i level 45. Mina svagaste Pokémon är nog Metang och Trapinch, de har riktigt dåliga attacker och är svåra att träna. Ps. Vilken Lv. utvecklas Trapinch till Flygon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Trapinch --> Vibrava Lv.35 Vibrava --> Flygon Lv.45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Precis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Magicarp B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Unown är sämre än Magikarp. Det är den sämsta jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg