Nittionio Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 Vi har hur lite minne på datorn som helst 1, 52 gb. På spelens baksida står det ju alltid hur mycket plats och sånt men när jag ska ta bort detså får jag typ 40 kb mer i minne. Hur ska jag göra? Citera
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 det verkar som du tror att spelet forsvinner om man tar bort ikonen fron skrivbordet..... avinstelera spelet manuellt eller go in po kontrollpanelen so ska det nog fixa sej ska du se.... Citera
Nittionio Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2006 Från början tog jag bara bort ikonen nu så brukar jag gå in på program och sen den mappen den är i och högerklicka och sen ta bort och sen så tömmer jag papperskorgen. Citera
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 du moste avinstallera spelet annrs for du ju inget fritt minne.....smack i pannan :P... Citera
Snake_16 Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 Go in på kontrollpanelen och sen lägg till ta bort program hitta spelet i listan som du vill ta bort och tryck på ta bort Citera
Nittionio Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2006 du moste avinstallera spelet annrs for du ju inget fritt minne.....smack i pannan :P... Men hur hittar jag spelet igen sen då. Jag menar jag tog ju bort det från mina program. Citera
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 Dar har du ett annat problem go in i kontrollpanelen och sedan lagg till och ta bort program om du har tur finns det i listan dar och bara att ta bort.... Citera
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Skrivet 18 Juli 2006 om man vill avinstalera spel (helt) sa maste man trycka pa avinstalera. Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Skrivet 19 Juli 2006 f*n vad smart nittionio är, hur gammal är han för jag tog bort ikonen när jag var hmmm vad var det 4 år. Citera
ELF Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Skrivet 19 Juli 2006 Man får ju visst mer minne om man tar bort ett spel manuellt från program... Om man nu har tagit bort spelet manuelt så kan man ju alltid gå igenom regedit och leta efter rester av spelet. Det är värkligen störande när något inte går att ta bort via Lägg till/Ta bort Citera
Vitdom Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 om du vill rensa datorn e det bara o formatera om den :) Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 (suck) varför hjälper vi han? han borde la fatta det själv, han är ju f*n 12 år! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.