_wallen_ Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 kan man gå ner i brunnen i staden ? Det är en stor sten i vägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 i typ kakaro village lr vad den heter? ja du ska typ spela någon låt har jag för mig ... ;) typ så det börjar regna så sänks vattnet ... (har ajg för mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_wallen_ Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jag har kommit ner i brunnen men en stor sten blockerar en öppning tror jag, men hur gör man så att stenen försvinner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Du måste vara liten , Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_wallen_ Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Okej, tack :D Vilken melodi ska man spela på Ocarinan ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Du måste spela Song of Storms i väderkvarnen som liten, du lär dig den i väderkvarnen som vuxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_wallen_ Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Tack , har hittat Lens of Truth nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg