Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Vilka vinner mellan Sverige och Tyskland själv tror jag att Tyskarna vinner med 2-3 I sverige tror jag att Zlatan och ljungberg gör mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Tyskland vinner med 2-0. Men svenskarna kanske skräller, med ett resultat som 2-2 mot England kan de stoppa tyskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 2-1 till sverige. Henke och zlatan gör mål FuzioN: båda målen som england gjorde kunde isaksson(sopa) räddat. så det var iskassons fel att sverige får möta tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Så, tror du Rami Shaaban kan göra bättre? Dessutom, så kunde han inte tagit det där skottet som Cole sköt. En stenhårt volleyskott siktat i krysset är nästan omöjligt att ta, det var ju tur att han fick en touch på den så det blev mer dramatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Så, tror du Rami Shaaban kan göra bättre? Dessutom, så kunde han inte tagit det där skottet som Cole sköt. En stenhårt volleyskott siktat i krysset är nästan omöjligt att ta, det var ju tur att han fick en touch på den så det blev mer dramatiskt. Jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jg bryr mej inte så mycket om fotboll men det blir 2-1 eller 1-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) tyskland vinner med 2-1 tror jag Redigerat 22 Juni 2006 av lizem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Ärligt talat så tippar jag på en vinst för Svenskarna i just detta sammanhang. Om Sverige verkligen presterar bra som de gjorde i andra halvlek mot England så kan det räcka långt, väldigt långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Så, tror du Rami Shaaban kan göra bättre? Dessutom, så kunde han inte tagit det där skottet som Cole sköt. En stenhårt volleyskott siktat i krysset är nästan omöjligt att ta, det var ju tur att han fick en touch på den så det blev mer dramatiskt. Coles skott skulle han enkelt tagit, han hade ju flera sekunder på sig att ställa sig i rätt läge för att ta den enkelt. Bengt Andersson är Sveriges bästa målvakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 ja tror sverige vinner med 3-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Så, tror du Rami Shaaban kan göra bättre? Dessutom, så kunde han inte tagit det där skottet som Cole sköt. En stenhårt volleyskott siktat i krysset är nästan omöjligt att ta, det var ju tur att han fick en touch på den så det blev mer dramatiskt. Joe Cole's skott vara otagligt för Isakson då han både stod fel och att försvararna skymde skottet. Dock så kunde Isakson ha räddat det andra målet där Steven Gerrard nickade rakt mot han. Detta beror främst på att han varit skadad och kanske inte vil utsätta sig för något mer. han har helt enkelt tappat en del av formen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) Det kommer att vara en väldigt, väldigt svår match för Sverige, men jag tror dessvärre att Tyskland vinner. Tippar på att dem vinner med 2-0 eller 3-1. Sen tycker att jag att Zlatan skall bänkas och att Allbäck ska vara med i startelvan, eftersom han presterar mycket bättre än han. Redigerat 22 Juni 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.