Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Det kommer bli en hård match men Tyskland tar hem segern mot Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 tyskland vinner på strafar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 tyskland vinner på strafar Helt sant,jag tror också det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Sverige vinner om bollarna flyger vår väg och inte tar i stolparna varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Sverige vinner om bollarna flyger vår väg och inte tar i stolparna varje gång. Hehe bra sagt :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Tysklad vinner med 1-0 målet görs i andra halvlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Tysklad vinner med 1-0 målet görs i andra halvlek. Jag tror att det kommer bli fler mål än 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Båda lagen är nästan lika bra så jag vet inte vad jag ska gissa på. Jag tycker Zlatan ska spela. När han tränade så såg man själv att han gör allt för matchen. Aja, jag tippar på 1-1. Eller i sista minuten så kommer Zlatan som en hjälte och nickar in bollen i mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Båda lagen är nästan lika bra så jag vet inte vad jag ska gissa på. Jag tycker Zlatan ska spela. När han tränade så såg man själv att han gör allt för matchen. Aja, jag tippar på 1-1. Eller i sista minuten så kommer Zlatan som en hjälte och nickar in bollen i mål. Hehe,det tror jag också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Båda lagen är nästan lika bra så jag vet inte vad jag ska gissa på. Jag tycker Zlatan ska spela. När han tränade så såg man själv att han gör allt för matchen. Aja, jag tippar på 1-1. Eller i sista minuten så kommer Zlatan som en hjälte och nickar in bollen i mål. Precis som du säger så ska Zlatan spela från start om det är det du syftar på, då han verkligen ser laddad ut på träningarna inför matchen. Dock så bör man byta ut han om man ser att samma negativa trend fortsätter utan att han producerar mål eller helt enkelt spelar bra. Om detta nu händer så är det Allbäck som ska ta Zlatans plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ja, men Allbäck är sån som bara står uppe i straffområdet och väntar på boll. Zlatan tar bollen och rensar undan alla till straffområdet. Men han får inte alltid en fullträff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ja, men Allbäck är sån som bara står uppe i straffområdet och väntar på boll. Zlatan tar bollen och rensar undan alla till straffområdet. Men han får inte alltid en fullträff. Om Zlatan är på toppform så är han en av världens bästa anfallare, och det är absolut inte att överdriva eller något liknande. Dock så behöver Zlatan en medhjälpare som tar djupledslöpningarna eller väggar med Zlatan, denne person skulle möjligtvis kunna vara Henke, Elmander eller Allbäck. Om man nu möter ett defensivt lag som tex ToT så kan man även spela med 3 anfallare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.