Hoppa till innehåll

Tyskland-sverige

Rallypack

Rekommendera inlägg

• Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Fusion. Hhahahaha det var det roligaste jag hört. Har du inte märkt att det är bara Zlatan och Ljungberg som försöker ta sig förbi alla backar?

Och att den dära j*vla dommaren var helt klart mutad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Dommarn, mutad, nej!

Visserligen fel beslut mot Lucic, men det skulle egentligen inte ha blivit straff heller.

Inget chockande resultat. Vad ska man säga?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fusion. Hhahahaha det var det roligaste jag hört. Har du inte märkt att det är bara Zlatan och Ljungberg som försöker ta sig förbi alla backar?

Och att den dära j*vla dommaren var helt klart mutad!

Zlatan är INTE i form, därför borde han inte heller försöka dribbla igenom försvaret, och borde passa istället!

Sen, vadå dommaren är mutad, bara för att Sverige spelade dåligt, då ska man inte vara dåliga förlorare och skylla allting på dommarn!

Visserligen gjorde han lite fel, men det är ju spelarna som avgör hur matchen blir!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Hahaha, såg du hur många frisparkar han bortdömde till Sverige? Och Lucic's röda kort var inte rättvis.

Om Zlatan är omringad av 3-4 styckna tyska fotbollsstjärnor så måste han försöka dribbla för att komma fram. De gjorde han och han passade efteråt.

Aja, jag är asnöjd med Issakson! Vilka strålande räddningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, han bortdömde många frisparkar, men vad kan man göra?

Det är bara att spela vidare.

Sen håller jag med dig, Isaksson spelade bra, och var Sveriges bäste spelare.

Matchens lirare borde bli Podolski!

Lagerbäck är tydligen lite rädd för kritikerna, han påstod under intervjun att Tyskland är världens bästa lag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyskland spelade fotboll i världsklass samtidigt som Sverige luktade på blommor...

Ärligt talat så vet jag inte vad man ska tro om det Svenska laget vid sånna här tillfällen då man varken ens försöker eller presterar något vidare.

Henke borde ha suttit straffen, men vad spelar det för roll när Sverige spelar så bedrövligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Henke han verkade inte lita på sin placeringsförmåga när han skulle lägga straffen. Han gick nämligen på kraft och då gick bollen över målet. Sverige har alldeles för dåligt försvar i början av matchen. Sverige hade nog kunnat resa sig om inte domaren hade utvisat Teddy. Han skulle inte ens ha haft gult kort i den situationen han fick det, domaren dömde fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...