Dark_samus Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 hehe......... va ja ser tyskland leker med sverige :P de står redan 2-0 till dem o de e andra halvlek kvar ja gissar på att sverige gör lika (tror nog inte det) lr så vinner tyskland helt enkelt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Henrik Larsson missade straff! Han hade chansen att ge hopp till Sverige, men tyvärr lutar det bara åt förlust. Han borde ha satt den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag sa redan tillmig själv när de fick straffen att han skulle missa den för han är en dålig spelare och den tyska publiken psykade honom så att han blev totalt knäckt. Tyskland spelar fotboll och Sverige gör någoting annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det ser inte bra ut för Sverige. Hur f*n kunde Henke missa den? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Fusion. Hhahahaha det var det roligaste jag hört. Har du inte märkt att det är bara Zlatan och Ljungberg som försöker ta sig förbi alla backar? Och att den dära j*vla dommaren var helt klart mutad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Dommarn, mutad, nej! Visserligen fel beslut mot Lucic, men det skulle egentligen inte ha blivit straff heller. Inget chockande resultat. Vad ska man säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Fusion. Hhahahaha det var det roligaste jag hört. Har du inte märkt att det är bara Zlatan och Ljungberg som försöker ta sig förbi alla backar? Och att den dära j*vla dommaren var helt klart mutad! Zlatan är INTE i form, därför borde han inte heller försöka dribbla igenom försvaret, och borde passa istället! Sen, vadå dommaren är mutad, bara för att Sverige spelade dåligt, då ska man inte vara dåliga förlorare och skylla allting på dommarn! Visserligen gjorde han lite fel, men det är ju spelarna som avgör hur matchen blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Hahaha, såg du hur många frisparkar han bortdömde till Sverige? Och Lucic's röda kort var inte rättvis. Om Zlatan är omringad av 3-4 styckna tyska fotbollsstjärnor så måste han försöka dribbla för att komma fram. De gjorde han och han passade efteråt. Aja, jag är asnöjd med Issakson! Vilka strålande räddningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ja, han bortdömde många frisparkar, men vad kan man göra? Det är bara att spela vidare. Sen håller jag med dig, Isaksson spelade bra, och var Sveriges bäste spelare. Matchens lirare borde bli Podolski! Lagerbäck är tydligen lite rädd för kritikerna, han påstod under intervjun att Tyskland är världens bästa lag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Tyskland spelade fotboll i världsklass samtidigt som Sverige luktade på blommor... Ärligt talat så vet jag inte vad man ska tro om det Svenska laget vid sånna här tillfällen då man varken ens försöker eller presterar något vidare. Henke borde ha suttit straffen, men vad spelar det för roll när Sverige spelar så bedrövligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Zlatan ut. Allbäck in. Zlatan spelar inte bra längre. :/ Allbäck spelar och har alltid spelat bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Henke han verkade inte lita på sin placeringsförmåga när han skulle lägga straffen. Han gick nämligen på kraft och då gick bollen över målet. Sverige har alldeles för dåligt försvar i början av matchen. Sverige hade nog kunnat resa sig om inte domaren hade utvisat Teddy. Han skulle inte ens ha haft gult kort i den situationen han fick det, domaren dömde fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.