FIKUS Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 alltså, du köper den där röda hjärtsängen. (tror jag... kommer inte riktigt ihåg..) höhööhöööö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Skaffa inte en bebis.. VARNING: dom är jobbiga :lol: haha, ok lärt dig det från din morsa eller? hahaha!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Skulle se roligt ut med en arme bebis :lol: Haha det e bara till att kolla på CoDeR:s visningsbild :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 På alla the sims växer barnen upp tillslut, jag har provat själv många gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 På alla the sims växer barnen upp tillslut, jag har provat själv många gånger. Barn blir aldrig vuxna på the sims1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Nej. men dom blir från Bebisar till barn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 På alla the sims växer barnen upp tillslut, jag har provat själv många gånger. Jo det blir dem men jag tror att det tar längre tid för en bebis att bli ett växa upp på det första The Sims än The Sims 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Kan man få bebisar på The Sims (inte 2:an), och hur gör man? blommor och bin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg