Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Ungefär vid jul skulle jag tro... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det kommer antagligen att komma nya pokemonspel ända tills namnen tar slut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vadå så det sista pokémon spelet blir Pokémon Soptip? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 jag har ett spel på datan som heter diamod och pearl och ett annat som ingen har black clodes det är som leaf green och fire red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Kan du ge en länk till dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 oki adda min msn [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vadå så det sista pokémon spelet blir Pokémon Soptip? Jag tänkte mer på namnen på pokemonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Okej bra! Då tror jag att jag ska köpa Pokemon Mystery Dungeon Red när det släpps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Sammahär, det verkar väldigt roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Vad kommer att vara nytt? (förutom pokemonen) Och kommer det till GBA? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Pokemon Mystery Dungeon Blue = Till Nintendo DS Pokemon Mystery Dungeon Red = Till GBA Det kommer inte vara nya Pokemon där men det kommer vara lite bättre grafik. Men det kommer vara ny handling, nya städer. Handlingen är inte så att man ska träna Pokemon och vinna Gymnålar. Det handlar om att en Människa (Du) blir till en Pokemon och då ska du klara massa uppdrag för att bli Människa igen. Redigerat 26 Juni 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag tror att det finns ett spel som heter Pokémon Jade, men jag vet inte om det finns i Sverige. Vilken region ska Dungeon Fire Red utspela sig i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg