Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ajuste har Jerkers aoutograf en från fame factory (min kusins pappa känner honom). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag har inte nåns autograf men jag har sett Ison å Fille 2 ggr lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 jag har: Hela frolundalaget Hela frolundalaget (version 2001) Pebben Daniel Alfredsson Miroslav s*tan (som för övrigt sitter pa en av hans klubbor ) Wayne Gretsky Ronald "Sura-Pelle” Pettersson Peter Forsberg Hakan Hellström En hel hog med autografer fran Patrik Carnbäck Christian Huselius Hakan Mild Mats Sundin +En hel dros med okanda hockeyspelare Alla har tagits öga mot öga med personen Grym samling, Guggo. Hur f*n har du fått tag i Wayne Gretzky's autograf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 jag hade Trojas och phoenix autograf (slänga eller borta nu) sen hadde jag den här steve galloway eller hur det stavas, aja hans autograf iaf. den var inte så svrår att få med tanke på att han drev en affär i umeå ^^ sen kan jag skaffa bam margeras autograf väldigt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 jag har: Hela frolundalaget Hela frolundalaget (version 2001) Pebben Daniel Alfredsson Miroslav s*tan (som för övrigt sitter pa en av hans klubbor ) Wayne Gretsky Ronald "Sura-Pelle” Pettersson Peter Forsberg Hakan Hellström En hel hog med autografer fran Patrik Carnbäck Christian Huselius Hakan Mild Mats Sundin +En hel dros med okanda hockeyspelare Alla har tagits öga mot öga med personen Jag träffade honom när han var här i Göteborg och spelade ishockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag har en autograf! Camilla Läckbergs! Det är någon författare jag aldrig hört talas om ;D, vann hennes nya bok signerad i någon skum tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.