Mickeh Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) ja då va det dags o köpa nytt spela igen o jag undrar om någon (som har resident evil 4) kan berätta om vad dom tycker o så eller om det kanske finns något bättre Zoombie spel till gamecube för jag vill så gärna ha ett nytt spel så svara gärna så fort som möjligt :) Redigerat 30 Juni 2006 av Gizmo^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jo jag men det var på Nintendo DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 ok :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 men det e ju inte RE 4 till ds.. <_< det e ju deadly silence på DS.. det e inte samma sak..men jag har spelat det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 RE4 ja det är bra! :D långt spel! och är kul! (RE f*n i am! ^^) Om du gillar RE spelen så köp det! men en sak är dåligt... det finns inga zombies... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Dom gjorde ju en remake på det första Resident Evil-spelet. Jag har det till GC. Deadly Silence är samma spel som ettan bara att det är till ds och har andra funktioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 RE4 ja det är bra! långt spel! och är kul! (RE f*n i am! ^^) Om du gillar RE spelen så köp det! men en sak är dåligt... det finns inga zombies... e det inga Zoombies ? :huh: va dåligt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 RE4 ja det är bra! långt spel! och är kul! (RE f*n i am! ^^) Om du gillar RE spelen så köp det! men en sak är dåligt... det finns inga zombies... e det inga Zoombies ? :huh: va dåligt :( <{POST_SNAPBACK}> Nope. man slåss mot galna bönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 28 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 ok ska nog köpa det ;) (blev lite besviken på att det inte va ZOOMBISAR) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 klart du ska köpa det^^ Typ fjolårets bästa spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Resident Evil 4 är det bästa "Zombie" spelet någonsin. Annars finns det 5 andra Resident Evil spel att välja på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 det e juh inga Zombiesar på re4 :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg