paragonX9 Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 hej!!! :D jag har klarat alla gym och hela första elite four men jag kan inte möta någon legend varför? måste man klara båda elite four för att kunna det eller den som svarar får 10fm eller 20 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ja du måste göra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 ja du måste göra de men min kompis har bara klarat en gubbe i elite four men han har klarat alla gym och han har legender Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 då kan ha tradat med nån i speletman kan byta med andra ifall du inte viste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 han har inte tradat dom för att han hittade dom på stranden ps om du har nån legend så vill jag trada den du kan få shiny pokemon av mig på hög lvl kolla på dom jag heter redload Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 spelar ej pokemoncrater men min bror gör min lille bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiq Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Mn måste ha klarat alla gym innan man kan hitta legendariska din kompis hittade nog en bra vanlig pokemon finns jättemånga vanliga bra pokemon själv har jag klarat alla gym och har ett antal legendariska. :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hej!!! :D jag har klarat alla gym och hela första elite four men jag kan inte möta någon legend varför? måste man klara båda elite four för att kunna det eller den som svarar får 10fm eller 20 :cool: om du vill möta en legendarist hund måste du släppa dom fria sen leta i gräs.. FÅ HIT MINA PENGAR NU!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbot Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Jag har massa med legnedariska jag bytter inte bort så många men jag vill ha en metallic på lvl 100 om du har :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.