Girafariglove Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Har kollat dett och det finns ingen tråd om detta så klag int´. Jag har kollat på både serebii och psypokes men förstår inte hur tyroge(stavning) utvecklas till hitmontop :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Har kollat dett och det finns ingen tråd om detta så klag int´. Jag har kollat på både serebii och psypokes men förstår inte hur tyroge(stavning) utvecklas till hitmontop :( . PÅ lvl 21-23 utvecklas han då måste attack och defens vara lika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Okej men hur får man tag i Troyge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 i silver/gold/crystal får man han i en grotta utanför Ecruteak city om man besegrar en gubbe... Tyrogoes utvecklings-sätt: Hitmonlee: Defense är högre än attack. Hitmonchamp: Attack är högre än defense. Hitmontop: Attack och defense är lika höga. Levla han till 20 så utvecklas han! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Byt hitnomlee el. hitmonchan från LG el. FR och breeda me ditto. Redigerat 24 Juni 2006 av chili19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Är inte det rätt svårt o få så att t.ex Defense och Attack är lika? alltid på Crystal fick jag min Tyrogue till Hitmonchan xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Okej då vet jag det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 i silver/gold/crystal får man han i en grotta utanför Ecruteak city om man besegrar en gubbe... Tyrogoes utvecklings-sätt: Hitmonlee: Defense är högre än attack. Hitmonchamp: Attack är högre än defense. Hitmontop: Attack och defense är lika höga. Levla han till 20 så utvecklas han! :student: Hur kommer det sig att så många skriver hitmonchamp? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Är inte det rätt svårt o få så att t.ex Defense och Attack är lika? alltid på Crystal fick jag min Tyrogue till Hitmonchan xP Man fär helt enkelt ge Han Protein eller Iron tills det blir lika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Hur kommer det sig att så många skriver hitmonchamp? :unsure: Alla är korkade. /skämt Hitmonlee är bättre än Hitmontop ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Håller med MegaMartin,Hitmonlee är bättre B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ja a för Hitmonlee har mest Defense. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg