Hoppa till innehåll

Förklara För Mig !


BuckeN
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000

det vill jag också veta!!?  :blink:

 

Skulle vara roligare om man kunde köra på internet och åka hem till andra o göra inbrott o sont..

 

The sims online finns?

Men jag har inte provat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

sant !

undrar hur många Tera-byte livet ligger på  :P

 

Det fins massa varationer om the sims. the sims 2 the sims on holiday the sims deluxe edition ..... :zzz:

 

man bara tillverkar så många spel som möjligt för att sälja det

 

 

sen efter ett tag kommer complete collektion med alla spel i ett

för ett mindre pris :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sant !

undrar hur många Tera-byte livet ligger på  :P

 

 

Hej! Jag har läst alla svar här men jag håller inte riktigt med.. Jag tycker att sims 2 är jättekul. Har ni verkligen upptäckt allt som man kan göra? Jag menar det finns ju hur mkt som helst! Jag har spelat sims sen det första sims 1 spelet kom ut och kolla.. jag har inte tröttnat! Det finns vissa saker som jag kanske upptäckte igår! Jag laddar t.ex ner saker till spelet från internet. Så kan man undra om ni har alla tillägg? Vanliga sims 2 är nämligen inte så jättekul tycker jag heller men med allt man kan göra i expansionpaketen blir det hur kul som helst och jag kan inte slita mig från datan.. Men men alla tycker som dom vill! Hare bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehh.. vad gör ni här då om ni inte tycker om sims? Sluta klaga!

 

Vi tycker det är kul att klaga så klart :P

Det roliga med sims är att EA games har byggt in små virusbehållare i Cd-skivan och när man tar på den blir man helt beroende av sims om man inte har stark motsåndskraft (det bygger Blizzard in i sina spel)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 4 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...