Snake_16 Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Finns det fusk till Half life Episode 1. Jag hittade inga i fuska.se arkivet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det är väl dom gamla vanliga. öpnna consolen skriv sv_cheats 1 sen god om du vill ha god mode, impulse 101 för alla vapen tror jag. kolla gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Hur öpnnar jag consolen då,har försökt med alla knappar. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) bara gör som hl2... skriv -console i settings Redigerat 24 Juni 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Om du inte har steam so gor du bara en mapp som heter -console och sedan drar du mappen over spelikonen so startas spelet med consolen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 ett annat tips om du hittar config.cfg filen och öppnar den med anteckningar så kanske consolen e bindad på en annan knapp, skriv en annan bokstav och spara. Kan hända om du har piratkopierad version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Ok nu funkar det Redigerat 24 Juni 2006 av Snake_16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 FUSKA INTE!!!! STOPP!!!! Det krashar bara då!!!! Läste i en artikel att om man fuskar på Episode One, Så krashar steam och då blir det detta offline mode error HELA TIDEN, så du måste formatera om din dator ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Och du är säker på att den som skrev artikeln inte ljuger/har fel...? FUSKA INTE!!!! STOPP!!!! Det krashar bara då!!!! Läste i en artikel att om man fuskar på Episode One, Så krashar steam och då blir det detta offline mode error HELA TIDEN, så du måste formatera om din dator ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Haha det krashar inte alls jag testade det när jag var newbie :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Please fuska inte på Episode one det kan krasha hela steam! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg