Iqaros Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Skuggan: Jag vet det, jag syftar på att han inte kommer att slå rekordet i flest gjorda mål på ett Vm, vilket är 13 mål. Jaså, det var faktiskt Gerd Müller som slog det rekordet också, är dock lite fundersam över varför han bara gjorde ett mål efter mål-dramat. Han kunde lika gärna gjort över 25 mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Skuggan: Jag vet det, jag syftar på att han inte kommer att slå rekordet i flest gjorda mål på ett Vm, vilket är 13 mål. fel, målrekordet i ett VM har juste fontaine från frankrike. Redigerat 26 Juni 2006 av Larath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Skuggan: Men det står i VM-guiden att målrekordet är 13 mål och jag har för mig att det var en fransman som slog det rekordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Skuggan: Men det står i VM-guiden att målrekordet är 13 mål och jag har för mig att det var en fransman som slog det rekordet. hmm... och vad skrev jag innan då? (juste fontaine från frankrike) men ronaldo tror jag inte gör mål på Ghana iaf. Grabbar och tjejer nu är han bäst i världen, Ronaldo 15 Gerd Müller 14 Juste Fontaine 13 (bara i ett VM dock) Redigerat 27 Juni 2006 av Larath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hoppas Ronaldo gör ett mål till så att han slår rekordet utan tvivel, det är snack om att ett av hans mål egentligen var ett självmål. Och det var tydligen ett mål som han gjorde mot Costa Rica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Tyvärr så gjorde han inte det, men han är iallafall historisk nu. Brasilien blev utslagna, så han hann inte. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.