USDirt Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 jag har faktiskt hittat ett som verkar funka :) killarna boosta min ekonomi med 10 kvadde, och jag fick 30 respekt boost direkt. dekrimhackers.info.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LunQan Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag tänker inte ge ut mitt användarnamn och lösen till dom. Jag vet inte om jag kan lita på dom eller inte så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Dom verkar va seriösa. Dom har ju email i dekrim databasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ett tips! ge inte ut ditt lösen och nick. bara ett litet tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Hmm jag gav ut mina grejer o de funka bra .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 litar inte på dig förrän många fler har sagt att det funka o ingen som säger att h*n har blivig scammad på grund av de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Okej, spelar inte mej nån roll tänkte ba va lite snäll :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 men gör en gubbe bara och testar blåser han oss är han är Dirt på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 skulle ardrig ge ut användarnamnet och lösen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag gav ut. Och dem fejkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiq Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Gör en ny gubbe på dekrim då vem bryr sej egentligen roligare att köra ärligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ska göra en ny gubbe och kolla om dom är ärliga först ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.