Corpsgrinder Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Hur gör man så att man får färgade bokstäver på call of duty 2 på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Hur gör man så att man får färgade bokstäver på call of duty 2 på internet det undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag snackade med en annan svensk spelare som sa att man höll in alt och tryckte på en siffra, men det funkade inte. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det är inte alt. Okej ska försöka förklara. Vill du ha färg i ditt namn gör du till exempel Coo^1Kie Då blir Kie rött. Så finns det upp till 8 om jag tror rätt. Sen är 0 svart. Kommer inte ihåg om 9 va något. Eller om ens 8 va något :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det är inte alt. Okej ska försöka förklara. Vill du ha färg i ditt namn gör du till exempel Coo^1Kie Då blir Kie rött. Så finns det upp till 8 om jag tror rätt. Sen är 0 svart. Kommer inte ihåg om 9 va något. Eller om ens 8 va något :S ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Tack ska testa! Redigerat 25 Juni 2006 av #92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Men jag heter ju ***elite_player*** men nu har jag röd text då står det COO***elite_player*** hur får jag bort det dära "COO". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Det är du själv som har skrivit dit COO då. Ett tips. Gör det i word. Det går lättare. Jobbigt att göra i console. Men ska du göra så, så måste du binda ditt namn på nån bokstav eller siffra. Det gör du genom /bind K name ditt namn Redigerat 26 Juni 2006 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Men så står det för mig också!!! Man skulle ju skriva Coo^? men sen blir ju "Coo"och står kvar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det är inte alt. Okej ska försöka förklara. Vill du ha färg i ditt namn gör du till exempel Coo^1Kie Då blir Kie rött. Så finns det upp till 8 om jag tror rätt. Sen är 0 svart. Kommer inte ihåg om 9 va något. Eller om ens 8 va något :S Ganska coolt, det ska jag testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Tack nu har jag fått mitt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.