BuckeN Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 tja jag undrar var man kan få tag på glass armor ?? måste jag ha en viss lvl ?? eller finns dom på ett visst ställe ? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaven Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Glass armorn börjar komma när du har levlat ett tag då kan du se banditer som går klädd i det eller har glass-vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Tror glass kommer efter på lvl 20? Inte riktigt säker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Du kan hitta banditer som vill att du ska betala tull, hugg ner dom och sno armorn :P En sån bandit finns om du gör uppdraget där du ska ta fast några tjuvar tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 typ högig lvl måste du va i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 minst lvl 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.