CeZ Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Kan nån förklara hur jag gör en loop, tex. att en gubbe springer fram och tillbaka mitt i filmen, typ som bakrund eller nåt men det ska samtidigt vara en huvudfilm. alltså, jag gör 2 lager med ett par gubbar som gör något och en tredje gubbe och lager som ska göra samma rörelser hela tiden. Vore bra om nån kan hjälpa mej med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 du får skapa ett nytt objekt, och se till att det är ett Movie Clip. då kommer du förmodligen att komma till en ny arbetsyta där du bara arbetar med just det Movie-clip'et, där kan du göra din gubbe som springer omkring och sedan lägger du bara till objektet i filmen så tar den bra upp en frame men spelas ändå upp helt. svårt att förklara men du kanske kan lista ut det ändå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) EDIT: Fick det inte att funka, movie clip grejjen i detta fall gubben står bara helt still utan animering :( Redigerat 3 Juli 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 hm.. jag säger bara...*Pekar på signaturen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jaha, och varför kan du inte skriva svaret här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 för att du får förklara dig mer... och det är bättre och mer snabbare svar på msn... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jaja... Ska väl se om jag kan lägga till dig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.