forum Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Hej. Hur ser man att man hur mycket man övercklokat ??. tack sam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 varför ska du överklocka för!? köp en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 menar de varför överklocka??? :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 jo visst det är litte svårt när max är 3,8 och jag har 3,8. så kan nån talla om för mig hur man ser hur mycket man överklockat processorn. tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 du vet väl att om du överklockar proseccorn kan fläken gå sönder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 är det så svårt är det inte nån som vet hur man ser om man har lykats få högre hastighet ???. men oj låt den göra det då det gör den ju ändå förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) nu här kommer en mycket bra fråga! Om du inte känner någon skillnad på din dators hastighet, varför då överklocka om det inte ens gör nån skillnad! Det ökar risken att din dator(någon del) går sönder.. Jag hoppas verkligen att din fläkt klarar av mer än vad din processor var från början. Annars går den sönder.. Redigerat 25 Juni 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det finns prog för att göra stresstest på din processor, de brukar visa rätt bra om du har lyckats med klockningen eller inte. Orker inte leta igenom mina 4 årgångar Pc för alla skivor där jag vet att det finns ett men sök på... jao... Benchmark kan man alltid söka på även om det kanske inte är de ultimata programmen för det ändamålet. Men de funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 cpu cool har ju en överklocknings funktion som också visar vilken frekvens processorn ligger på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.