Gäst DonKeN Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Min kompis tog lv 55 på sin första gamecard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Asså , jag betalar exakt 249 kr varannan månad. Men om jag inte vill det .. Så skiter jag bara och betalar.. Och då kan jag inte spela..Så när jag skiter i och betala så bara låser sig mitt konto tills jag har lust att betala 249 kr. Så för mig blir det bara dyrt när jag har lust att de ska bli dyrt ^^ Men alla verkar ju inte ha de så : S . EDIT: Jag betalar 249 kr varannan månad. När den spel tiden på mitt konto då är slut..Så säger dom till mig att jag ska betala 249 kr igen för att fortsätta kunna spela på mitt konto. Men när jag t. ex inte ha lust att betala , så bara skiter jag i de.. Och sedan kannske 1 månad senare..Så kan jag välja på att betala 249 kr och fortsätta spela! Så svårare är det absolut INTE för mig :) - Easy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 usch, va dyrt :S jag hade tänkt att skaffa mig det om det hade varit billigare, men det var visst dyrare än jag trodde. Tråden kan låsas nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg