ThePunisher Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Hej. Jag får upp något jäkla irriterande hela tiden. Skickar en bild så nå får se. Snälla, kan någon hjälpa mig med det? Det är skitirriterande att den kommer upp hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 funderat på om någon försöker hacka din dator? (x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 jag skulle inte tro det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 har du en router eller ett LAN nätverk hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Svara på dessa frågor. Har du lan? korsad till bredbands modemet eller genom en hub? Är det flera datorer i nätverket? Är nätverket trådlöst? Hur ofta dyker problemet upp? Annan information? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Svara på dessa frågor. Har du lan? korsad till bredbands modemet eller genom en hub? Är det flera datorer i nätverket? Är nätverket trådlöst? Hur ofta dyker problemet upp? Annan information? 1. Ja 2. Nej, inte vad jag vet ^^ 3. Nej 4. Nej 5. Jädrigt ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) hmmm. vad e datorn kopplad mot egentligen? en annan dator eller. har du ett nätverk överhuvudtaget? Vad e datorn kopplad mot då? Och är det ett besvär eller. funkar ditt lan fortfarande eller? Redigerat 26 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Kollade upp din ip och såg att du har ADSL vilket innebär att datorn själv ska se till att ip:n blir unik. Eftersom att du kommer ut på nätet så känns det inte som om det är din internetleverantörs fel heller, du använder ingen gateway/router eller något sådant va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Kollade upp din ip och såg att du har ADSL vilket innebär att datorn själv ska se till att ip:n blir unik. Eftersom att du kommer ut på nätet så känns det inte som om det är din internetleverantörs fel heller, du använder ingen gateway/router eller något sådant va? inte vad jag vet nä... och jag suger på datorer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Men det konstiga e att om allt funkar så borde han inte få upp den där windows system grejen ju ... EDIT: Prova med att instalera om modemet EDIT: prova med att trycka på reparera nätverks anslutning Redigerat 27 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Fråga dina föräldrar om dom kan fixa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Fråga dina föräldrar om dom kan fixa det! phhhhww dom kan absolut inget om datorer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.