Putside Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jo, det är så att jag har WMP 11 och satt å lyssnade då jag tryckte på en liten knapp som det stod typ "hide playlist" eller dylikt men jag tänkte inte på vad det stod å bara tryckte. Ja sen försvann den och jag har inte lyckats få tillbaks den. Hur ska jag göra ? På bilden har jag markerat var den brukar sitta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Har du kollat i Library? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Finns inget där.. Kommer ihåg att jag hade samma problem förut men så gjorde jag nått å den kom tillbaka Redigerat 25 Juni 2006 av outside enemy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det finns ju massa pilar att klicka på... Har du testat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 På varje.. men det känns ju som att det måste finnas nån knapp som tar tillbaks den. Har du samma verision ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Nej det är det är därför det känns ganska svårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Så här gör du: Under där det står Now Playing där uppe så finns det en pil. Den trycker du på så att det kommer upp en lista och där trycker du på Show List Pane så kommer spelningslistan tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ahh danke Corpsegrinder! Du får också äran att låsa tråden ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Tackar :D Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg