Hoppa till innehåll

Fasnat..

soofiee

Rekommendera inlägg

jag har fasnat i Gta 3..

jag och ahn 8ball ska lägga en bomb i en stor båt i hamnen..

problemet är att jag hinner aldrig skjuta ner alla innan han 8ball dör..

vet ni nå fusk eller nått tips hur man gör? det skulle verkligen hjälpa :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gäller bara att var snabb, 8Ball springer väl inte förns man skjuter första skottet va?

Skjut då dem som står nere vid den där gångbron till båten först, sen dem som står på båten, närmast gångbron.

Sen gäller det väl bara att var snabb, och skjuta fienderna innan 8Ball kommer fram till dem, ligga ett steg före hela tiden.

Försök och klara det utan fusk, blir roligare då, det är bara att nöta, nöta, nöta..

Lycka till :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gäller bara att var snabb, 8Ball springer väl inte förns man skjuter första skottet va?

Skjut då dem som står nere vid den där gångbron till båten först, sen dem som står på båten, närmast gångbron.

Sen gäller det väl bara att var snabb, och skjuta fienderna innan 8Ball kommer fram till dem, ligga ett steg före hela tiden.

Försök och klara det utan fusk, blir roligare då, det är bara att nöta, nöta, nöta..

Lycka till  :cool:

hehe okej:D men ja är inte så snabb men jag ska försöka:D

tack :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fusk är inte roligt att använda så gör inte det. Hämta det bästa vapnet ute på bryggan på den första ön. Där ligger en Bazooka om jag inte minns fel, sen när du ska göra uppdraget. Döda dom som vaktar båten med bazookan och sedan springer du långt före den andra personen då har du större chanser och klara det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...