soofiee Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 jag har fasnat i Gta 3.. jag och ahn 8ball ska lägga en bomb i en stor båt i hamnen.. problemet är att jag hinner aldrig skjuta ner alla innan han 8ball dör.. vet ni nå fusk eller nått tips hur man gör? det skulle verkligen hjälpa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Kolla om det finns något fusk där han blir odödlig? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soofiee Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 min gubbe har sån där skyddsväst.. så han klarar sig men han 8ball gör aldrig de:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Det gäller bara att var snabb, 8Ball springer väl inte förns man skjuter första skottet va? Skjut då dem som står nere vid den där gångbron till båten först, sen dem som står på båten, närmast gångbron. Sen gäller det väl bara att var snabb, och skjuta fienderna innan 8Ball kommer fram till dem, ligga ett steg före hela tiden. Försök och klara det utan fusk, blir roligare då, det är bara att nöta, nöta, nöta.. Lycka till :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Hur gör jag för attt min bild kommer upp allså på sidan när man har skrivit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soofiee Skrivet 26 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Det gäller bara att var snabb, 8Ball springer väl inte förns man skjuter första skottet va? Skjut då dem som står nere vid den där gångbron till båten först, sen dem som står på båten, närmast gångbron. Sen gäller det väl bara att var snabb, och skjuta fienderna innan 8Ball kommer fram till dem, ligga ett steg före hela tiden. Försök och klara det utan fusk, blir roligare då, det är bara att nöta, nöta, nöta.. Lycka till :cool: hehe okej:D men ja är inte så snabb men jag ska försöka:D tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 jag hade också problem med det uppdraget. Men vafan, använd bazookan och spräng gubbarna i luften (så gjorde jag) ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soofiee Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag hade också problem med det uppdraget. Men vafan, använd bazookan och spräng gubbarna i luften (så gjorde jag) ^^ haha de va smart:D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 fast jag hade ihjäl 8ball första försöket ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Fusk är inte roligt att använda så gör inte det. Hämta det bästa vapnet ute på bryggan på den första ön. Där ligger en Bazooka om jag inte minns fel, sen när du ska göra uppdraget. Döda dom som vaktar båten med bazookan och sedan springer du långt före den andra personen då har du större chanser och klara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg