Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 SSX3 är ju overkligt det är inget skoj att sätta en 2880graders snurr på varje litet hopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Håller med Spelnisse och kassler,jag ska köpa 2an snart,har redan 1an! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag med men det är lite andra spelköp före! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 tycker ni amped e verkligt???????det e ju f*n inte rimligt....det e ju skit overkligt man hoppar as högt......helt overkligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 I alla fall om man jämför med SSX3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 ok......hur har du fått bort en varning kassler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 skithäftig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 ok......hur har du fått bort en varning kassler? Det var bara ett missförstånd av Dannie så jag Pm:ade han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrilleboy92 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 det kan du ge dig på att de är!!!!! och det är ganska verkligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Men finns problemen i ettan kvar i tvåan? Jag menar den katastrofala kollisionsprogrameringen i ettan... kommer man fel på en rail vet man aldrig hur det slutar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Amped e bra för det e värkligt men ssx e ju ovärkligt det gillar inte jag amped e bäst!!! Ps.jag e bäst på att åka snowboard i värkligheten inte på tv spel! :D min stora syster är bättre hon brukar till och med åka med proffs hon kör cross+snowbord och hon känner sleddnecks och ska till usa till sommar obs.hon är den ända tjejen i sverige som kör crossfrystile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 :P Halåå Grabbar :D Köp 2:an jag vet att det är bra.Jag prova det i en butik................Och föresten man kan spela amped2 över xbox live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg