LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Skrivet 18 Juli 2006 Putte och Gnome: Måste vara spännande? :) Ska börja 9:an. Ska bli kul :) Citera
Putside Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Skrivet 18 Juli 2006 MB: 245 poäng = En säker plats på Teknik, fast min kompis hade 300 p och valde samma :o Citera
LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Skrivet 18 Juli 2006 Najs :) Får ta och slita extra hårt i 9:an nu, måste försöka få så bra extrapoäng som möjligt. ;) Själv så lutar det mycket åt IT hållet. Kommer antagligen inte vara med mina kompisar, då min bästa kompis gillar naturvetenskap. :( Känns ju lite pirrigt att hamna i en helt ny klass i gymnasiet, fast det får man ta. Citera
eexwhyzee Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Skrivet 19 Juli 2006 MB det är ju det som är så j*vla roligt med att börja ny skola... ingen känner någon! Jag gick ut med 205 poäng :P jag var kanske inte så seriös i skolan... Ska iaf gå NV/NV spånga... Någon annan som ska gå spånga? Citera
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 7:an här. Undrar vad som kommer ^_^! Citera
Megaklumpen Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 MB det är ju det som är så j*vla roligt med att börja ny skola... ingen känner någon! Jag gick ut med 205 poäng :P jag var kanske inte så seriös i skolan... Ska iaf gå NV/NV spånga... Någon annan som ska gå spånga? Ingen känner nogon? aja så är de iafa inte i klassen brorsan ska börja i, 8 av 16 kmr från samma skola, och på hela den skolan så känner han rätt många ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.