Gäst Moonwall Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Putte och Gnome: Måste vara spännande? :) Ska börja 9:an. Ska bli kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 ska börja 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 MB: 245 poäng = En säker plats på Teknik, fast min kompis hade 300 p och valde samma :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Najs :) Får ta och slita extra hårt i 9:an nu, måste försöka få så bra extrapoäng som möjligt. ;) Själv så lutar det mycket åt IT hållet. Kommer antagligen inte vara med mina kompisar, då min bästa kompis gillar naturvetenskap. :( Känns ju lite pirrigt att hamna i en helt ny klass i gymnasiet, fast det får man ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 MB det är ju det som är så j*vla roligt med att börja ny skola... ingen känner någon! Jag gick ut med 205 poäng :P jag var kanske inte så seriös i skolan... Ska iaf gå NV/NV spånga... Någon annan som ska gå spånga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag ska börja 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 1an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag ska börja i 4:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 7:an här. Undrar vad som kommer ^_^! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 MB det är ju det som är så j*vla roligt med att börja ny skola... ingen känner någon! Jag gick ut med 205 poäng :P jag var kanske inte så seriös i skolan... Ska iaf gå NV/NV spånga... Någon annan som ska gå spånga? Ingen känner nogon? aja så är de iafa inte i klassen brorsan ska börja i, 8 av 16 kmr från samma skola, och på hela den skolan så känner han rätt många ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.