ELF Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Skrivet 25 Juni 2006 Jag förstår inte vad som är fel. När jag ska stata PREY demot så kommer den där rutan upp om att PREY har stött på ett fel och måste avslutas. Vad jag kan se så ska det funka till vår dator. Men lite tveksamt på grafikkortet. Vi har ett ATI RADEON 9700/9500 någonting. Men det finns inte med. Det närmaste jag kommer är just bara RADEON 9700. Om det inte är grafikkortet vad kan det annars vara? Allt annat ska vara tillräckligt tror jag. (DirectX9.0C) Lite osäker på den med förresten. Vi har det, men om grafikkortet är 100% kompatibelt med det som det måste vet jag inte. Citera
Ytterman Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 Kan vara drivrutinerna till grafikkortet, prova uppgradera dem. Annars kan du ju testa att installera om spelet. Men jag skulle satsa på drivrutinerna först och främst :) Demot är rätt ballt, det här med gravitation och teleportering och sånt. Citera
Rallypack Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 Mitt funkar inte heller,demot alltså det är nått fel på demot antar jag! :o Citera
ELF Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Ja, precis. Får du också något felmeddelande? Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Skrivet 19 Juli 2006 jag laddade ner demot innan jag fick min nya dator och den sög balle, hade ett GeForce MX 520 512 mb RAM och skit, ochd et funkade för mig ( ingen bra grafik men det funkade ), så jag skulle tippa på antingen drivrutinerna eller kanske demot ( ladda ner det från www.game-revolutions.com det funkade för mig. Citera
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Skrivet 21 Juli 2006 Mitt funkar :) oj, vilken hjälp du är till Citera
ELF Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2006 jag laddade ner demot innan jag fick min nya dator och den sög balle, hade ett GeForce MX 520 512 mb RAM och skit, ochd et funkade för mig ( ingen bra grafik men det funkade ), så jag skulle tippa på antingen drivrutinerna eller kanske demot ( ladda ner det från www.game-revolutions.com det funkade för mig. Jag får testa. Troligtvis så är det hårdvaran... Citera
GasBoy Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Jag har kört fast i rummet där dom stora kloten åker upp i taket och där man kan höra en radio vid "arbetsplattformen" Vad ska jag göra här??? -GasBoy Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.