Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Hejsan där! Är du en person som önskar bli bra i counter-strike? Är du en person som vill äga i counter-strike Då borde du läsa denna guide! Counter-Strike lagg tips! För det första ska du sätta på counter-strike och gå till options. Sen går du till video och klickar så att det blir 800 x 600 . Sen bockar du in "Run in a window" det gör så att du spelar i en liten ruta. Varför? Jo bara för att när du chattar , surfar eller har en server uppe och önskar kicka/banna så har du den enkelt framme bakom rutan och det orsakar inget lagg alls! ____________________________________________________________________ Counter-Strike skjut tips! För att få grymma headshot's eller haxxshot's Ska du efter tömt klippet på någon ta fram kniv och kniva mot väggen eller ta fram (Hälst deagle) din pistol och (försöka) haxxa genom väggen eller annars kan du bara gömma dig ladda och tömma klippet på gubben som e bakom väggen/lådan/tåget/kontainern! ____________________________________________________________________ Counter-Strike surf tips! För att surfa grymmt ska du alltid hoppa från triangelns topp (inte längs på toppen) och när du vid vänser sida ska du hålla in D och A när du är på höger. För att spawn "killa" ska du ha glock (burst) eller/och scout. Sen ska du inte stå vid kanten utan stå brevid den väggen som blockerar terror och counter-terror och inte så att du ser neråt bara framåt ____________________________________________________________________ Counter-Strike film tips! För att filma in ska du skriva record film i console sen för att stoppa skriver du stop. Då blir det en .dem fil i cstrike mapp. Då ska du skriva viewdemo film i console och sen skriv startmovie 30. Efter du skrivit Startmovie 30 ska du snabbt som 17 ta ner consolen! För att stoppa filmen skriv du quit i console (snabbt som 17) Sen laddar du ner videmach som du hittar härhär och lägger upp alla och gör dom till en .avi fil! Men det enklaste är att ladda ner fraps och bara gör 30 sekunders filmer... ____________________________________________________________________ Tack för mig! hoppas ni lärde nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Lärde mig inte något.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Lärde mig inte något.. Du fatta säkert inte då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Kunde redan allt förutom det med hur man surfar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 kunde allt du hade skrivit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 kunde allt du hade skrivit okej men skriv inte det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Lärde mig inte något.. Jag fattar visst -.-'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) film guiden ett tagett av mig och rästen kundne jag redan. Startmovie 30 e ett gamalt sätt att skriva på du behöver inte det längre och varför ska man snabbt som sjutton ta ner consolen?? nu för tiden finnns det störe hårddiskar.... Redigerat 26 Juni 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 film guiden ett tagett av mig och rästen kundne jag redan. Startmovie 30 e ett gamalt sätt att skriva på du behöver inte det längre och varför ska man snabbt som sjutton ta ner consolen?? nu för tiden finnns det störe hårddiskar.... Det e bara ett tips för SEGA datorer och film guiden e inte tagen av dig...Den har jag kunnat ända sen 3 år bakåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Man kan inte lära sig bli bra av en guide. Det handlar bara om träning. Men det var lite tips iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Om ni vill lära er att surfa ska ni läsa min guide. B) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=66177&hl=surf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Om ni vill lära er att surfa ska ni läsa min guide. B) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=66177&hl=surf Tack bloodman för lagt reklam i min tråd (inte illa menat) men snälla gör inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg