Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Detta är en bra Guide för både nyböjare och experter.Jag har en bild som det kommer vara +,- och =på. + Betyder att attack typen tar dubbelt så mycket på pokémon typen(det kommer stå "It´s Super Afect" eller nåt liknande då),t ex Fire tar vanligt på Poison men mycket på Grass. - Betyder att attack typen tar hälften så mycket på pokémon typen(det kommer stå "It´s No Very Efecty"eller nåt liknande då),t ex Water tar vanligt på Steel(konstigt :huh: )men halva på Ice.(Nu kommer det viktigaste) = Betyder att attack typen har ingen efeckt på pokémon typen(det kommer stå "It´s Anay Afect" eller nåt liknande då),t ex Electrick tar vanligt mot Dark men ingenting på Gruond. Om det är tomt i rutan(och inget +,-,= )tar det samma vanliga skada(det kommer inte stå nåt specielt då). Studera detta noga det kommer bli en förändring i din nästa match! Tips:Gör en kopia på ett paper och ha med den när du spelar! Hoppas den hjälper! Mvh Coolen! Redigerat 1 Juli 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bra guide :cool: :lol: . Har själv skrivit på lösblad allt detta men det är bra för dem som inte orkar skriva. Kanske ska lägga ut en guide på hur man besegrar E4 på Ruby/Saphire, LG/FR och Emerlad. Men den kommer inte att bli lika bra som den här attack guiden. Måste klistras!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Tack!Men jag gör kanske en till guide snart! Redigerat 26 Juni 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bra guide för nybörjare, själv kan jag det utantill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Kan de flesta savgheter/starkheter, men det var en väldigt bra guide som jag kan ha användning för! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Japp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Coolen: Du borde använda lite stycke-indelning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Vadå?Tycker du det ser trångt ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Hoppas dem klistrar den här guiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Bra guide!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 J*VLAR!!!!!!!!! Nu vet jag att Sableye inte har någon svaghet alls!!!!!!!!!!!!! Jag måste få tag i en till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg