Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Bra!Hoppas den blir klistrad! Ska fråga nån Mod om den här tråden kan klistras. Redigerat 30 Juni 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det hoppas jag den blir, jag tycker att den är jättebra. Nu vet jag till exempl vilken typ som är super effektivt mot Steel-Pokémon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Ja a!Det är t o m svårt att veta vad som tar halva skadan! Konstigt jag har inte fåt svar än!Jag frågar igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Bra guide! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Tack! Denna tråd har klistras av Corspegrinder!Han och tråden lever hipp hipp hurra,hipp hipp hurra...o s v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 HURA KLISTRAD!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg