Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Du kanske inte har sett den här nyheten men vet du vad. Zlatan åker moppe, han tar det lungt när han inte gjort något vidare i detta vm. Låt honom va ifred! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Tror du verkligen att jag är så intresserad av vad han gör? Jag menade folket, och talade inte bara om individer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Ja men median låter inte honom vara ifred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 man kan säga så här att det blev för lite träning och före mycke grillmat för de slapptaskarna i landslaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Men en sak håller jag med om. Jag ska berätta varför. Han vill nu ifrån Juve för att dem åkte till Serie B. Han säger att han inte vill spela i det för att det är lätt. Men hur ska han klara Serie A och CL när han inte klarade sig så bra i vmet 2006. Istället för att gå på en träningsmatch med juve så satt han i hotellrumet och spela playstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Lol han letar säkert efter nya tricks å tips i fotbolls spel :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Men en sak håller jag med om. Jag ska berätta varför. Han vill nu ifrån Juve för att dem åkte till Serie B. Han säger att han inte vill spela i det för att det är lätt. Men hur ska han klara Serie A och CL när han inte klarade sig så bra i vmet 2006. Istället för att gå på en träningsmatch med juve så satt han i hotellrumet och spela playstation. Kan förstå att han inte vill spela med Juventus i Serie B men det är ändå dålig stil av honom att spela tv-spel istället. Jag tycker det är tråkigt att inget Serie A-lag vill ha honon. Trots allt är han bara 24(?) år, han är en lång karriär framför sig och den tycker inte jag att han ska få behöva tillbringa i Serie B. Redigerat 7 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Men skriver man på ett kontrakt så har man gjort det. Och det står tydligt på kontraktet kraven men Zlatan vägrar och får 300 000:- i böter. Jag tycker det är för lite. Den där summan är som en coca cola för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jag tycker hela detta med fotboll är över reklamerat aså friidrott drar dubbelt så mycke folk satsa på det istället elr nån motorsport alla gillar motorsport Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Yantra, fotboll är den största sporten i världen, så jag tror inte att det är över reklamerat, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Zlatan spelar boll bra ibland men i VM så var han kass, inget som jag vill se från Zlatans sida är när han tappar bollen om och om igen och slarvar .. inte likt han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Zlatan har väl skrivit på för Inter nu eller? Viera me om ja inte läste helt galet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.