Filiandor Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 tycker ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Ja då allla ff spel är värt att köpa! Men om jag inte har fel så är väl det till 360 online? ( kommer inte ihåg vilket det är men något ska vara online ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jo det är online och jag undrar om det är kul och ifall det är värt att köpa. Kan ni berätta lite om det t.ex vad månadskostnaden är osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det är säkert kul men månadskosnad vet jag inte och så. Kolla på typ Squarenix hemsida eller nåt så står det eller kanse Xbox hemsida?!? jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 De e ca 105kr i månaden :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JtK Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Fast akta dig för att köpa online spel, kan bli lite beroende.. :visslar: Men annars tycker jag att du ska köpa FF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 oj är det 105.kr så mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 dude, 105kr är billigare en WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Nja, jag har spelat detta hos en kompis ett tag bakåt och tyckte inte att det var särskillt roligt. Spelet har fått i genomsnitt 6/10 av de flesta spelsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ska jag vänta till Huxley och Halo 3 iställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rii Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Kostar 105 kr i månaden ^^ skit kul o spela också . verkligen värt det =) spelar det själv så , vart påt i över 1 år =) GL^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.