PLohi Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Behöver hjälp med en boss... Jag har level 100 på kalle, långben och Sora, och har klarat nästan hela spelet. Men när jag skulle hämta de sista 3 dalmantinerna så tog det stopp. De här dalmantinerna finns i peter pans värld vid "clocktower". när jag tagit mig dit dök det upp en flygande boss som jag inte klarar av. Bossen gör en spell som man dör av efter att ha varit träffad i 12 sek. När kalle eller peter pan blir träffade av den så dör dom och kommer inte tillbaka sedan (som dom kan göra vanligtvis när dom blir utslagna). Hur ska jag göra gör att vinna över bossen? tacksam för svar Redigerat 26 Juni 2006 av PLohi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Det finns ett märke under hans kappa. När det är rött så ska du skjuta "Fire" på honom. Är det blått skkjut "Blizzard" och är det gult, skjut "Thunder". när du skjutit på honom ska du kunna skada honom. Ps. Bossen är en extra boss som dyker upp när man klått Behemoth i Hollow Bastion. Det finns en i Agrabah också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 När han börjar använda den där spellen som dödar dina kompisar, så ser du att det är något konstigt med klockan. Du ska då använda "stop", "stopra" på den. men det räcker inte länge, så gör det ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sephiroth570 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 vem är den svåraste bossen ni har mött? jag tycker att det är Sephiroth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Sephiroth570, skapa en egen tråd om det. Fråga inte sånt här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 När han börjar använda den där spellen som dödar dina kompisar, så ser du att det är något konstigt med klockan. Du ska då använda "stop", "stopra" på den. men det räcker inte länge, så gör det ofta. Blir han skadad om man tar Stop på klockan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 nä, men då stoppas den där attacken ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Och man kan med hjälp av det gå fram och slå honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Nej, den hindrar dig bara från att dina medlemmar dör tror jag. OffTopic: Hörrni, vi alla KH nördar borde starta en hemsida eller liknande :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Ser du den där ljusa saken innanför kappan? Det är hans hjärta, om den bara lyser ska du slå den, om den är röd ska du använda fire, om den är blå ska du använda blizzard, och om den är gul ska du använda thunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Har den någon speciell färg när den är ljus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 vit... typ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg