Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hur kan man få deoxys lugia och ho-oh på leafgreen???(svara inte att jag ska skicka in spelet till cn!) jag har lagat en sån här tråd förut men jag fick inga frågor besvarade och tråden blev låst så därför har jag lagat en ny tråd av det här ämnet! :D

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Du blir medlem på CN(som kostar 199kr per år).Och sen skickar du in ditt spel till CN och skriver att du vill ha Deoxys/Lugia/Ho-oh sen om några dagar kommer ditt spel hem med några Ticket i.

Skrivet (redigerat)

en av dem ticket går till birth island där Deoxys finns ock en annan

till navel rock där lugia och ho-oh finns :D :D

tror jag det var

Redigerat av yoshi_power
Skrivet

Du blir medlem på CN(som kostar 199kr per år).Och sen skickar du in ditt spel till CN och skriver att du vill ha Deoxys/Lugia/Ho-oh sen om några dagar kommer ditt spel hem med några Ticket i.

Vilken är adressen dit?
Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Du går bara in på deras hemsida!Där står det...

Skrivet

www.nintendo.se

Coolen:han sa att du INTE skulle säga att han skulle skicka in spelet!

Nixo99: Man kan få dom med Gameshark och Action Replay också, kolla Carttie's Gameshark-kod-tråd!

Skrivet

www.nintendo.se

Nixo99: Man kan få dom med Gameshark och Action Replay också, kolla Carttie's Gameshark-kod-tråd!

jag har sökt efter en gameshark me inte hittat :( ... jag har sökt i alla tänkbara butiker men hittar inte :( de flesta vet inte ens vad det är :(
Gäst Dark_Zebra
Skrivet

www.nintendo.se

-->här<-- finns GS.
Skrivet

www.nintendo.se

tack! :D
  • Skapa ny...