nixo99 Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Juni 2006 ok tack...men betyder det att man inte kan få deoxys lugia eller ho-oh utan att skicka spelet till cn eller skaffa gs???
pokeAnte Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Skrivet 29 Juni 2006 nej inte skkälv i alla fall men om du har en kompis med fr/lg/E och har trodläs adapter kan du gå till en affär och på disken ligger det en lapp den ska du fylla i med link togheter wid all typ nåt sånt sen sparar du stenger av och her på sen har du ett mystery gift sen har din kompis det också så her ni era adaptrar 10cm och emot varan och och sen står det nåt längs ner klicka därsen mins jag inte vad som hende men sen går du till ett pokemoncenter och går på översta våningen och pratar med gubben i grön kostym och du får en biljet och kan åcka till deoxys.
pokeAnte Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Ja men det finns inget set att få gomma till navol rock utt om att lämmna in spelet.
Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Man kan bara köpa AR på codejunkies, tror jag.
jolli93 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Ja a!Precis! eey kan du hjälpa mej??....kolla jag fyllde i den där formulären sâ man fâr mystery gift och sen när ja sparade och stängde av gick jag in pâ mystery gift och där fanns det bara "wonder card" och "wonder news" men det fanns inte "Wonder gift" som d ska vara men vad ska ja göra dâ?? du kan gärna adda mej och skicka in ditt svar d e lättare... Min msn är [email protected]
nixo99 Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2006 MYSTERY GIFT fungerar ei jag har prövat det många många gånger!
achmed_abdulla Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 asså ja hittar inte action replay till game boy bara till ds
Rekommendera inlägg