Mighty Adam Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 man träffar en tjej som e instängd i nån sorts kraftfält, å så säger hon att man ska förstöra en maskin för å rädda henne. asså hur kastar man dom där tunnorna på den? för dom där små bomberna åker ju på en direkt så de går värkligen inte, nån som vet hur man gör för å förstöra maskinen man träffar en tjej som e instängd i nån sorts kraftfält, å så säger hon att man ska förstöra en maskin för å rädda henne. asså hur kastar man dom där tunnorna på den? för dom där små bomberna åker ju på en direkt så de går värkligen inte, nån som vet hur man gör för å förstöra maskinen eh de va inget, kom på nu hur man gjorde, man behövde bara kasta upp tunnan å skjuta gubbarna medans den va i luften, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 man träffar en tjej som e instängd i nån sorts kraftfält, å så säger hon att man ska förstöra en maskin för å rädda henne. asså hur kastar man dom där tunnorna på den? för dom där små bomberna åker ju på en direkt så de går värkligen inte, nån som vet hur man gör för å förstöra maskinen ja har fastnat på rayman vid nått priat skepp som skuter kulor man ska hoppa mellan två föremål men ja kommer inte över de är ett för långt gap i mellan så ja har laggt ner mitt försök att klara spelet,,.. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 man träffar en tjej som e instängd i nån sorts kraftfält, å så säger hon att man ska förstöra en maskin för å rädda henne. asså hur kastar man dom där tunnorna på den? för dom där små bomberna åker ju på en direkt så de går värkligen inte, nån som vet hur man gör för å förstöra maskinen hmm ok dit har jag inte kommit. jag har kommit till nått ställe där man ska ha med sig alla sånna där ljus flugor elelr va dom nu heter, man ska ha 33 till, men de e omöjligt å hitta. så ja spelar ej rayman mer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg