Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (Jag vill inte vara dum men det är den Dumaste frågan jag hört)Den röda är Latias och den blåa är Latios. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Varför var den en dum fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 För nästan alla(som håller på med pokémon)vet det. Ps.Back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Har du Ruby så möter du Latias, har du Saphire så möter du självklart Latios. I Emerald så har du dock friheten att välja mellan vilket av de du vill möta genom att nämne en färg, om jag nu inte tar fel. nix fel i ruby latios i shappire latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Coolen:Det är ju ganska svårt att veta om man inte fångat den. Dessutom kan du sluta säga att vi ska gå On-Topic hela tiden för det är bara du som går Off! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 kan inte tråden låsas frågan är besvarad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Precis *änmäler* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 ingen låser så jag anmäler en andra gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) alla har fel man kan fånga latias både i ruby och safiher för i safhir är den vild och på ruby finns den på southern island och på ruby latios vild och latias souhtern island och på emerald om man väljer röd är den vild om man väljer blå på souhtern island och anars tvärt om. :student: Redigerat 30 Juni 2006 av ante25 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Okej, men hur kommer man till Southern Island då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Via CN tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Och vad sjutton är CN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg