Nami Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Min favorit är Dragonite :kung: Samma som mej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Nya favoriter: Salamance Vibrava Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Mew ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Oj!Glömde Snaesel :D :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Sceptile och Ampharos. Två gamla godingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 På vilket sätt är Sceptile gammal? Snorlax är ju så extremt cool också ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag menar att jag har gillat de sen länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Vem gillar inte Sceptile? Han är ju grym! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Inte jag he he. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Espeon (L)_(L) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Vem gillar inte Sceptile? Han är ju grym! Eew.. Min är Typholotion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Har en ide. Kollade på http://www.suta-raito.com/Main.shtml i dag. Sen såg jag ett fråge formulär som heter Pokemon quiz o där så kan man se vilken pokemon ni liknar mest. Är det er favvo eller? Jag liknade mest Girafarig :wub: :wub: Min favvo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg