Gäst Enrike Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 (redigerat) Hej!! Jag klarde spelet i dag började i fredags. det är ju lätta uppdrag när man spelet dom. första gången på ett år jag spelar det igen mitt favo uppdrag är Saint Mark's Bistro. Nu e min fråga kan man åka till Liberty City efter uppdraget? & hur lång tid tog det för dig att klara spelet... :cool: :lol: :visslar: Jo vilken e eran favorit stad min är nog Las venuras. Jo var får man tag på den där sanandreas kepsen som en av Grov Street killen har. skriv gärna vilket erat bästa updrag var!!!! Redigerat 26 Juni 2006 av Enrike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 har inte klarat spelet har fastnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Man kan inte få tag på San Andreas kepsen. ;) Sen, det tog väl en månad eller något att klara ut hela.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Enrike Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 men min fråga var också kan man komma til Liberty City nu???? efter uppdraget & vad har du fsnat irikar cena P11 vilket uppdrag??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 §1.11+§1.13 Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg