Jag sålde mitt gamecube bara för det finns för mkt barn spel till det.
Håller ni inte med om det.
Game cube har för små kontroller!!!! ;)
Jag sålde mitt gamecube bara för det finns för mkt barn spel till det.
men viis "barn spel" är också roliga.
Det e inte roligt med barn spel! Ett ända barn spel som va roligt va Zelda! <_<
Zelda är roligt :)Det e inte roligt med barn spel! Ett ända barn spel som va roligt va Zelda! <_<
Ja det e ganska roligt. Det var väldigt svårt tycker jag... :D
JAg tycker att vissa bran spel e kul som tex. SSBM
Jag vet inte vilket det e! ;)
Det finns ju konungens återkomst och massa ej barn spel till gamecube och kontrollerna e ju goa! B)
GAMECUBEN HAR f*n INTE alls det bara Barnspel! Och kontrollerna kanske är små men dom är f*n godare än xboxs orginalkontroller(inte S versionen).
Det är rätt anda. :)GAMECUBEN HAR f*n INTE alls det bara Barnspel! Och kontrollerna kanske är små men dom är f*n godare än xboxs orginalkontroller(inte S versionen). Så gå och banta snorunge!!! jag har xbox...
BÖRJA BARA SNACKA SKIT OM GAMECUBE!!!!...Barn spel knappast! sen när börja t.ex Medal Of Honor.... och Sagan Om Konungens Återkomst finns ju till X-Box med så det måste betyda att det inns Barnspel till X-box också BRAIN!!!Jag sålde mitt gamecube bara för det finns för mkt barn spel till det.
det är absolut inte barn spel till gamecube!!!!!!!!!!!
säg något barn spel då!!! :angry: :angry: :angry:
Om du vill veta det Halo så såldes barnspelen som fanns både till gamecube och PS2 i vissa fall 20x mer till PS2!!!
//ändrat av admin: och så lugnar vi ner oss lite..
Så Gamecube har bara barnspel?
Då menar du att Resident Evil och är det?
Nä nu låter vi den tattaren vara det verakr ju som om han är ganska ensam om sina åsikter <_<
jag tycker INTE att det är barn spel
Det finns många barn spel men minnst lika många "ej barnspel" spel som till Xbox och PS2 :angry:Föressten vi är ju barn! <_<
Jag gillar inte gamecubes controller , knapparna e så konstiga. :)
bättre än xbox
inget slår xbox kontrollerna.