💬
Logga in
Fuska.se

Game Cube Har Bara Barn Spel....

131 svar · startad · 🔒 låst

bara för att du spelar på tattiga ps2 så behöver inte alla andra göra det!

Nivå 3 · Lärling

det tror jag också.

det enda jag kan hålla med om att är gamecube är rätt ful. men gamecube äger ändå röven ps2.

Nivå 7 · Fuskare

Aidscunt du kan ju joina min hata ps2 klubb om du tycker så!

Nivå 3 · Lärling

klart! jag är med!

Aidscunt du kan ju joina min hata ps2 klubb om du tycker så!

joina!joina!!! :o
Nivå 0 · Nykomling

Ps2:an är ju det sämsta påhittet någonsin , jag tror du är ganska ensam om dina åsikter, xthoz

jag är inte esnam om mina åsikter det finns säkert flera miljoner mäniskor som tycker att ps2 är bäst..

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Jaha men de här personerna tycker det i alla fall inte: Kannibalgäddan, bongobob, coolsamus, Xboxplayer, Spelnisse, Cir3, Zelda_freak, saab, LuddE, Xade, Secred, Link the legend, Samfisher, Xray, Aerox_R_Style, Mr game, cocos, DonaldDuckGenius, FuskFreddie, 56253, si62, niklas_nosskire, Thierry Henry, third_antichrist_89, aidscunt för de har joinat min Hata PS2 klubb!!!!! vill du gå med? HAHA den sved!!!

Nivå 0 · Nykomling

men lol asså :lol: det där är bara 25 pers och det är bara typ 0.002% av jordens befolkning

Nivå 7 · Fuskare

Jaha? och? det är ändå en 1/12 av forumets befolkning ungefär!

ja men ps2 e den töntigast konsollen som finns hr många bra spel har den??nja metal gear solid spelen e ju skitbra men det är det enda!

ni gaystation ägare(!) e ju säkert skitavundsjuka på att GS the twin snakes kommer till gamecube och inte tattiga ps2!!haha!!!

ja men ps2 e den töntigast konsollen som finns hr många bra spel har den??nja metal gear solid spelen e ju skitbra men det är det enda!

ni gaystation ägare(!) e ju säkert skit avundsjuka på att MGS the twin snakes kommer till gamecube och inte tattiga ps2!!haha!!!

Nivå 7 · Fuskare

Men hallå! det kan ju bara kom ut till gamecube av en anledning....det är inte värt att göra fler spel på Ps2 efter som det är ute!

Nivå 0 · Nykomling

men det är bara ett ynka litet forum och 1/12 av forumet är ingenting om man jämför med jordens befolkning! <_<

jaså,e du också avundsjuk kassler?

Nivå 7 · Fuskare

MEn ge upp ditt barn! typ 6-7 mot en stackare som inte vet nåt...

"Dom kunde likaväl släppt MGS the twin snakes till xbox för att det är bäst"..

Nivå 7 · Fuskare

Kanske det men vi fick ju Substance. Jag tycker det är rätt bra

ja men nöj dej me substance då....

Nivå 7 · Fuskare

Det gör jag, Jag var nära att klara en ny Hold up mission med Snake(mgs1)

du har inte många kvar

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.