Självklart jag satt uppe till halv 5 igår och spelade igenom hela spelet på legendary. Det blev rätt segt när jag var på Keyes banan....
Game Cube Har Bara Barn Spel....
Satt du uppe till fem!Visst! :rolleyes:
hehe bara skämta. Jag var jävligt trött igår så jag la mig vid kvart i elva
alla jag känner håller med om att xbox dosorna är helt perfekta.
Jaha, alla som du känner är väl idioter som du själv.
Och förresten, dosorna är så himla feta att man inte når upp till knapparna, man måste beställa nån specialdosa, som kostar pengar.
just det inget chatt här!jag vill inte ha en varning!
Gamecube e en jävligt bra konsoll vill nån tjafsa imot så e ni...dumma! :P
vad har det med gamebubes spel?? <_<
det är så idiotiskt at säga att gc bara har barnspel...kex-box vill ni veta vilka
tönt spel den har??
cat in the hat,scooby doo :huh: 18+ ? :lol:
game cube kanske har många barn spel men det har ju också xbox och playstation 2.men det finns också många bra spel till gamecube(tror jag)men dom har jag inte prövat.men några icke barn spel till gamecube är.resident evil 0.-3,mortal kombat deadly alliance(om det fanns till gamecube jag kom inte ihåg)medal of honor(som finns till alla konsoller)och lite till spel.
men jag måste hålla med om att xbox har lite mindre barn spel.
självklart,kex-box är riktat till äldre,medans gameplupp är riktat till lite yngre (menar 15- :) )game cube kanske har många barn spel men det har ju också xbox och playstation 2.men det finns också många bra spel till gamecube(tror jag)men dom har jag inte prövat.men några icke barn spel till gamecube är.resident evil 0.-3,mortal kombat deadly alliance(om det fanns till gamecube jag kom inte ihåg)medal of honor(som finns till alla konsoller)och lite till spel.
men jag måste hålla med om att xbox har lite mindre barn spel.
Hörödu börja inte snacka skit om xbox!jag tycker inte heller om den här tråden men endå!
Xbox=bäst Gamecube=Bäst PS2=sämst!
Nintendo 64=äger!
jag gillar alla konsoler! :huh:Hörödu börja inte snacka skit om xbox!jag tycker inte heller om den här tråden men endå!
Xbox=bäst Gamecube=Bäst PS2=sämst!
Nintendo 64=äger!
snälla,spamma inte sönder denna tråd,
eller vem brys sig om en sån här onödig tråd? :huh:
Om nån konsol ska äga är det minssan Super nintendo :wub:
Jag skoja bara om att nintendo 64 äger men det e jävligt bra i af! :)Om nån konsol ska äga är det minssan Super nintendo :wub:
Men bara för att du är homo och har efterblivna händer, Mikael.
är det kanske lite för många knappar att hålla reda på också?
gå och spela lite tetris eller nåt.
haha den var bra
B)
Gamecube=Bebis kub
Xbox=Bill box
PS2=Bäst!!! :D
ps2 = Gaystation, flopp nummer 2.
gamecube=bästa sönderägaren,xbox=bra,kraftfull,ps2=en överskattad skkitkonsol som är den äldsta och dyraste konsollen forfarande,har eexxxtremt kassa och plastiga tönt.kontroller,har inga bra spel osv,osv
haha! Den var bra! Playstation 2 är bra tattigt och säljer bra på grund av sitt kända märke. Dom fegisarna vågade inte byta ut gaystation namnet! Tiita på nintendo enda samma namn är Game boy men det är skillnad för det finns ju inget game boy 2.ps2 = Gaystation, flopp nummer 2.
Playstation2 har bäst spel och bäst kontroller och bra design
bebis kuben har konstiga kontroller och nästan bara bebis spel och så är designen ful!
bill boxen är så j*vla stor och klumpig och den har dåliga kontroller och nästan bara dåliga spel!
slutsats: Ps2 är bäst!
Ps2:an är ju det sämsta påhittet någonsin , jag tror du är ganska ensam om dina åsikter, xthoz