Näpp men några. Snart blir jag anklagad för chatt i forumet så byt ämne nu...var var vi? just det, PS2 suger och hör sen
Game Cube Har Bara Barn Spel....
men hur trög får man vara? Ps2 är inte ute det är j*vligt många som spelar den!Men hallå! det kan ju bara kom ut till gamecube av en anledning....det är inte värt att göra fler spel på Ps2 efter som det är ute!
och angående bebis kuben så vart den ingen specielt stor succe och det vart inte bättre när dom släpte Zelda WW den vart en så stor flopp så att nästan ingen köpte bebis kuben så då vart nintendo tvugna att sänka priset till typ 700 men fortfarande köpte typ ingen den!
mmm visst...vi har metroid prime,wind waker,super mario sunshine,METAL GEAR SOLID THE TWIN SNAKES (HAHA),
Ta inte i så du skiter ner dig, Xtotte. Wind waker är allt annat än en flopp till skillnad från PS2. KOlla Aidscunts inlägg för någon sida sen och kolla.
just det gå och spela tetris på ps2.för det är väl det enda den pallar
bara för att du är 4 år och skiter ner dig hela tiden!!!!!
och WW vart en stor j*vla flopp
jag är 13 och du är en enda flopp.
och du är bara avundsjuk på vårat IQ att vi var smarta nog att skaffa gamecube och xbox!
:lol: haha är du bara 13 din lilla bebis gå och spela dina super mario bebis spel på din bebis kub!!jag är 13 och du är en enda flopp.
och vad är du själv din lilla lögnare? 8-10år?
Och vad är du? nio eller? dessutom har jag inte gamecube"
nej jag är 15..och vad är du själv din lilla lögnare? 8-10år?
jag frågade precis vad han va <_<
det finns bättre spel på en mobiltelefon än vad det finns till ps2, din j*vla n00b!
Men du beter dig som en barnrumpa, Xtotte
just det!!!snake e bättre än ps2s alla skitspeldet finns bättre spel på en mobiltelefon än vad det finns till ps2, din j*vla n00b!
ja men vad gör inte du då din lilla kassler totte :P
va f*n snackar du om??
Jag beter mig som en mogen fullvuxen tretton åring
kassler har iallafall lite smak, till skillnad från dig som sitter och lirar crash bandikot varje dag.