spy2 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 jag undrar skriv. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Alldrig i skolan då måste man arbeta hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ÅÅ snäla kan inte nån mode låsa skol forumet på sommarlovet!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 haha orkar du inte med det här forumet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 ähh om du menar cp lärare och läxor ja då är det jätte kul :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 vi får inte göra nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Vi får ha pennor. Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Då det är rast då får vi göra vad vi känner för så länge inte en lärare eller fröken går fram till en och knackar på ens rygg. Off Topic:_Kan man inte diskutera om skolan på sommarlovet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 ja ibland får vi ha kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Vi får nästan aldrig ha kul men en gång var vår fröken så snäll att hon sa att vi fick ha bild hela dagen (bild är ett ämne som många vet). Själv tycker jag att bild är ett rätt så kul ämne. Vi fick åtminstonde inte ha typ geografi, historia, svenska m.m men som svar på frågan: ALDRIG"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag själv anser att min skola är slösaktig, man får göra väldigt många skolresor och mindre utflykter, man behöver inte betala så mycket där. Ack, min skola är inte så stor, ett av skälen. Annars flyter det på för det mesta, och man får ju umgås med en hel del i skolan så det känns bra där. "Roligt"? Ack, det finns vissa lärare som är väldigt uppfinnsrika och ger lyft till hela lektionen och DÅ gillar man att undervisas av just dem, man är ju där ändå för att få kunskap och erfarenheter för livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.