PussyCat Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Idag var vi faktiskt på teater :D, för lågstadiet. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Ja. Skolresor Stafettskrivning Idrott Rast Vara med kompisar Musik God mat Inte så tråkigt på skolan då man tänker efter :J Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Har en kille i klassen som trotsar alla lärare, även dom läskigaste.. =P. Sen så brukar vi dra till skroten i närheten o leta efter roliga saker, vi har hittat typ runt 10 cyklar där, med typ endast punka eller liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ibland. Men för det mesta är det diciplinen som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 vi har fått tjejer , det är det ända vi begär :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Vi slutar typ tidgare en gång i veckan :) och det bästa....det finns en godis kiosk typ 50m ifrån skolan :D Ska jag också skryta kan jag säga att det finns en godiskiosk 10 meter från skolan här. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Vi slutar typ tidgare en gång i veckan :) och det bästa....det finns en godis kiosk typ 50m ifrån skolan :D SKA jag oxo skryta kan jag säga att det finns en godis kiosk 2 meter ifrån skolan! :P skoja alltså <_< aja vi brukar få kolla på film i ett rum med typ 300 kuddar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 På våra bild lektioner i skolan får vi titta på south park. Det e jätte kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 ja, det är kul.... Tjejer. :wub: Bild. Raster. God mat (ibland) Idrott. Zokker. :kung: Kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 det e ju kul på lunchrasten när alla tre klasser sätter sig på två soffor så sitter man med alla o bara pratar..ganska kul..o så brukar alla åka buss en hållplats istället för att gå 100 meter till en godis affär..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Well, egna stationära datorer som klassen lirar CS, WoW -Lan på på varje rast ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Nej jag tänker trottsa en stor majoritet som vill påstå att skolan suger, bara läxor osv. Skolan är tråkig men nödvändig en del lärare ger barnen kul istället så att dom inte ska tappa suget. Somliga andra är som en kvinlig jan Guilo och smiskar till en på stjärten om man tar upp att man ska ha en roliga timme när man går i högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.